Kahjukäsitlus ja õnnetusjuhtumid

Miks eelistada kahjukäsitlusel ja remondil United Motorsit?

Miks eelistada kahjukäsitlusel ja remondil United Motorsit?

Kvaliteet
 

United Motorsi põhiliseks prioriteediks läbi aastate on olnud nii pakutavate toodete kui ka teeninduste kvaliteet. Meie spetsialistide käsutuses on Põhjamaade moodsaim tehnoloogia nii kahjustuste kindlaksmääramiseks, kui ka nende kõrvaldamiseks. Meie hooleks usaldatud avariiline auto saab remonditud BMW AG kõrgeimat kvaliteedistandardit järgides ja läbides karmi kavaliteedikontrolli, mis tagab meie klientidele turvalisuse ja muredevaba sõidurõõmu.
 

Usaldusväärsus
 

Meie spetsialistid on saanud parima väljaõppe. Samuti on täiendõpe pidev protsess, mis kindlustab selle, et me töötajad on alati kursis uusimate tehnoloogiatega nii autode remontimisel kui ka kahjude hindamisel.

 

Mugavus
 

Tänu pikaajalisele kogemusele ja koostööle kõikide kindlustusseltsidega saame pakkuda oma klientidele otsekäsitlusteenust. Enam ei pea te ise kindlustustega suhtlema ning saate kogu kahjuregistreerimise protsessi meie kätesse usaldada – teavitame kindlustusselte, saadame ise kogu kahjuga seotud dokumentatsiooni, teeme autole avariijärgse põhjaliku kontrolli, esitame kindlustusseltsidele remondikalkulatsiooni ja hoolitseme, et remont oleks tehtud vastavalt margitehase nõuetele.
 

Universaalsus
 

United Motorsi spetsialistid on valmis osutama täiskomplektset autoremondi teenust nii United Motorsi poolt müüdavatele sõidukitele kui ka teistele automarkidele. Teostame sõidukitele nii hooldus- kui ka remonditöid, klaasiparandust ja klaaside vahetust, kerevenitus- ja mõõtmistöid, pleki- ja värvitöid ning ka värvkattehooldust.
 

Hinna ja kvaliteedi suhe
 

Meie poolt kasutatavad tehnoloogiad ning väljaõppinud tööjõud lubab pakkuda tippklassi teenust vägagi konkurentsivõimeliste hindadega. Küsi personaalset pakkumist meie esindustest!
 

Mida teha kui Teie autot on sattunud õnnetusse?
 

Liikluses ning väljaspool garaaži võib teie sõiduvahend kokku puutuda erinevate ohtudega:

• liiklusõnnetus
• vargus
• vandalism
• kokkupõrge metsloomaga
 

Nende tagajärjel võivad sõidukit tabada erinevad kahjustused.
 

Vähendamaks antud situatsioonide poolt tekitatud stressi ning võimalikke kahjusid, soovitame järgida allpool olevaid juhtnööre.
 

Kuidas käituda avarii korral?
 

Hoidke alati autos liikluskahjust teatamise blanketti. Kui avariis on ka teine osapool, siis püüdke kohapeal välja selgitada süüdlane. Kokkuleppe korral allkirjastab süüdlane liikluskahjust teatamise blanketi. Ühtlasi vahetavad mõlemad avarii osalised oma kontaktandmeid (nimi, auto number, telefoninumber jms). Kokkuleppe puudumisel tuleb kutsuda politsei, kes selgitab välja süüdlase. 

Kui süüdlane peale avarii tekitamist põgeneb, on oluline üles märkida põgenenud auto number, mark ja värvus.
 

Järgnevalt veenduge, kas Teie autoga on võimalik ohutult ja edasist kahju tekitamata edasi liikuda. Vähimagi kahtluse korral kutsuge välja puksiir või autoabi ning toimetage auto lähimasse United Motorsi esindusse, kus hinnatakse kahjud ning edastatakse see hinnang teie kindlustusseltsile.

Juhul, kui autoga on võimalik turvaliselt edasi liikuda, siis tuleb selle kahjustuste hindamiseks ja eemaldamiseks külastada meie teenindust juba esimesel võimalusel.

Loomulikult tuleb auto kahjustuste kõrvaldamiseks toimetada United Motorsi esindusse ka kõigil teistel eelpool mainitud juhtudel nagu varguskahjustused, vandalism jms.
 

Millal kontakteeruda politseiga?
 

Helistage viivitamatult politseisse kui:
• avariis on saanud vigastada inimesed
• avarii süüdlane on ebaselge
• on kahtlus, et avarii teine osapool on alkoholi- või narkojoobes
• teisel osapoolel puudub juhtimisõigus
• avarii tagajärjel vajab liiklus reguleerimist
• teie sõiduk on kokkupõrganud metsloomaga
• auto on langenud varguse või vandalismi ohvriks
 
Politseisse helistades kirjeldage võimalikult rahulikult toimunut ning oma asukohta.
Politsei korrapidajaga saab ühendust numbril 110.
United Motors soovib Teile turvalist teekonda!
 

Kahjujuhtumist teavitamiseks palun pöörduge esimesel võimalusel meie esindustesse.
 

Kus ja kuidas kõrvaldada kahjustused?
 

Garantiitingimuste säilitamiseks ning kõrgeima kvaliteediga remonttööde sooritamiseks soovitame tungivalt meie juurest soetatud sõidukit remontida ainult United Motorsi esindustes.
United Motorsi autoteenindused asuvad Tallinnas, Peetris, Tartus, Pärnus ja Kohtla-Järvel.
 

Peetri kahjukäsitlus
 

United Motorsi Peetri esinduses on võimalik avarii või vandalismi tagajärel tekkinud ebameeldiv olukord võimalikult kiiresti ja mugavalt lahendada. Tänu pikaajalisele kogemusele ja koostööle kõikide kindlustusseltsidega saame pakkuda oma klientidele otsekäsitlusteenust. Enam ei pea Te ise kindlustustega suhtlema ning saate kogu kahjuregistreerimise protsessi meie kätesse usaldada – teavitame kindlustusseltse, saadame ise kogu kahjuga seotud dokumentatsiooni, teeme autole avariijärgse põhjaliku kontrolli, esitame kindlustusseltsidele remondikalkulatsiooni ja hoolitseme, et remont oleks tehtud vastavalt margitehase nõuete järgi ning kvaliteetselt. Remonttööd teostatakse Eesti Keretöökodade Liidu poolt tunnustatud United Motorsi Peetri esinduse kere- ja värvitööde osakonnas, mis on üks Põhjamaade moodsamaid töökodasid.

 

Meie poole pöördudes võtke kaasa:
 

• liiklusõnnetuse korral täidetud blankett "Teade liiklusõnnetusest"
• sõiduki registreerimistunnistus
• sõidukit juhtinud isiku juhtimisõigust tõendav dokument
• kindlustuspoliisid: liikluskindlustus, omavastutuskindlustus (kasko)
• muud õnnetusjuhtumiga seotud dokumendid

 

Eesti Keretöökodade Liit on koostöös Kindlustusseltside Liidu ja Liikluskindlustus Fondiga välja töödanud ühtse sõidukikahjudest teavitamise vormi. Enam ei pea iga kindlustusseltsile eraldi esitama vastavat kahjuteadet vaid kõikides meie esindustes saab täita kohapeal LKF-i kahjuteate, mida aksepteerivad kõik seltsid. Kahjuteadet saab esitada kahel viisil, kas läbi kindlustusselti kodulehe (online teavitus) või täita meie esindustes kahjuavaldus:

 

Online teavitus. Enamustel kindlustusfirmadel on kodulehel võimalik täita kahjuteate ankeet (v.a Salva Kindlustus, Gjensidige Baltic Eesti Filiaal, QBE Estonia).

 

Ergo
If
Seesam
BTA Kindlustus
PZU Kindlustus
Swedbank P&C Insurance

 

LKF-i ja EKSL kahjuteade, mida on võimalik täita esinduses kohapeal.

 

KONTAKT
 

Peetri esindus
 

Renno Ruubel
Kereremondi- ja värvitööde klienditeenindaja
6630049
renno.ruubel@unitedmotors.ee
 

Henry Valler
Kereremondi-ja värviosakonna klienditeenindaja
6 630 044
henry.valler@unitedmotors.ee
 

Tartu esindus
 

Ago Peets
Kereremonditööde nõustaja
7302874
ago.peets@unitedmotors.ee
 

Pärnu esindus
 

Kristjan Lagern
klienditeenindaja
4481743
kristjan.lagern@unitedmotors.ee
 

Arko Roos
klienditeenindaja
4481747
arko.roos@unitedmotors.ee
 

Kohtla-Järve esindus
 

Teenindus
Telefon: 33 64 703
Teeninduse e-post:
kohtlajarve@unitedmotors.ee